motortesztek
motortesztek

Rendezvények            Milyen motort vegyek?              Biztonság 

 

Új motortesztek
 
Használt motortesztek
 
Autótesztek
 

Köszöntő, kapcsolat.

 

Motoros képek

 

Vendégkönyv

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Motortesztek

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

56-os hőseink tiszteletére!

   

 

Bonca is tiszteleg 56-os hőseink dicsőségére!

East '56

Suzuki GSX-S 1000

   

 

A GSX-S 1000 Olyan, amit elvárunk vad és agresszív kinézetéből. 145 pacija hatalmas erőt, és kellő nyomatékot biztosít. De a jót hamar megszokjuk, és kezelhető élvezetes motorozással ajándékoz meg, amiben elektronikus rendszerei is segítenek.

Suzuki GSX-S 1000 teszthez!.

Honda NC750X DCT

   

Az NC750X nagyon jól sikeredett átdolgozott testvére a régi „S” változatnak. Igen látványos és divatos lett a külleme, full LEDes a lámparendszere. A DCT automataváltó simán és csendben kapcsol. Jók az állítási lehetőségei, és mint egy bűvész a kártyákat, úgy tünteti el a soros kéthengeres gyenge pontjait. Ja, és nagyon takarékos!

Honda NC750X DCT teszthez.

Suzuki VanVan 200

   

A Van Van 200 nagy lufi gumijaival és könnyű súlyával ideális a városban, és a murvás homokos rossz utakon. Lágyabb terepes küllemével csillogó króm alkatrészeivel kedves csinos motorocska. 

Suzuki Van Van 200 teszthez.

Suzuki SV 650 A

   

Suzuki SV650 ’99 óta méltán sikeres a motorosok  és a Nyuszi körében. Megújult változata egy első ránézésre is tetszetős közepes nikednek tűnik. Azonban jóval többet nyújt kategóriájánál erőben, dinamikában és kezességben egyaránt.

Suzuki SV 650 teszthez.

Piaggio Medley 125

   

 A Medley 125-ben jól sikerülten megújult a Liberty. Kényelmes fürge, fiatalos és nagyon takarékos városi jármű. A start-stopp rendszere kifogástalanul működik, és rengeteg sok a pakolóhelye.

Piaggio Medley 125 teszthez!

 

Honda SH 300i

   

A Honda SH 300i robogója modern -retrós küllemével, egyedi kulcs nélküli indító rendszerével, ful LEDes lámpáival, dinamikus kényelmes úti társunk lesz városban és kirándulásoknál is. Tetszetős külleme, csillogó krómbetétei pedig leszállás után is megállítanak minket egy kis gyönyörködős pillantásra.

Honda SH 300i teszthez!

BMW F700GS

   

A BMW F700GS egy jól kezelhető, nyugodt szelíd gépezet. Aki nem akar első kereket emelgető brutál nyomatékokat uralni, és még nem annyira gyakorlott, annak A  F700GS való! Kényelmes, higgadt, de mégis dinamikus, városban ideális, de túrákon is megállja a helyét.

BMW F700GS teszthez!

 

Suzuki V-Strom1000

   

A Suzuki V-Strom Igazi társunk, jó barátunk a kalandozásokhoz, messzi tájakhoz. Nem okozhat senkinek csalódást. Egy nyomatékos erős, és hosszú úton is nagyon kényelmes túraenduró. Ráadásul takarékos is, átlagos tempónál 4.7 – 5 liter a fogyasztása. A V Strom többet kapott egy ráncfelvarrásnál, és nagyon jól sikeredett!

Suzuki V-Strom1000 teszthez!

Honda CPX125

   

A Honda CPX 125 a startstop rendszerével egy született városi kis robogó! Csomagtartója, kis súlya, fürgesége, igen kis fogyasztása 2.4 liter, valódi alternatíva az autók helyett.

Honda CPX125 teszthez!

A YAMAHA rendőrflottájának új tagja, Tricity 125-öt

   

A YAMAHA Tricity 125 tökéletes tagja lehet bármilyen rendőrmotorflottának

A Yamaha Tricity 125 egyedi, városi karaktere megkülönböztető jelleget ad bármilyen modern rendőrflottának. Könnyű és kompakt méreteinek köszönhetően könnyen vezethető és gyorsan mozog a városi forgalomban. Két nagy első kerékkel rendelkezik, melyeket kifejezetten arra terveztek, hogy növeljék a stabilitást az úton, és magabiztos vezetést biztosítsanak a különböző minőségű útfelületeken, még a csúszós villamossíneken is. Ez a legjobb módja a városi közlekedésnek, a hét minden napján.

Suzuki Hayabusa

   

A Sólyom nincs végveszélyben, egyszerre lenyűgöző, és félelmetes. Ereje és gyorsulása leírhatatlanul brutális, az utakon nem nagyon találunk ellenfélre. Külleme is ezt sugallja, a hagyományos sportosságtól eltérően van benne valami sejtelmes. Valami, ami átszakítja a teret és a dimenziókat, ami átformálja a valóságot, és eltorzítja magát az időt is.

Hayabusa teszthez!

Afrika Twin, Honda CRF1000L

   

Az új Afrika Twin obijektíven ítélve is tökéletes! Hozza minden elvárásunkat! Egy valódi sport túraenduró, kecses és csodás a formája. Nem akadály semmi, a lazább terepes barangolás, a kátyúk erdeje, az autópálya nagy tempója, a város forgatag sem! Mindenhol otthon érzi magát, valódi mindenes. Erejével, igazi endurós szépségével büszkén ülhetünk hosszú távon is kényelmes trónusán!

Afrika Twin teszthez!

Honda CB500

   

A Honda CB500 egy nagyon kellemes, finomra hangolt jól motorozható gépezet. Teljesítménye két személlyel hosszabb utakra is bőven elegendő. Külleme, technikai részletei követik a divatot, a modern követelményeket. Ideális választás már haladó kezdőknek, hölgyeknek.

Honda CB500 teszthez!

Aprilia Shiver 750

   

Egy remekül sikeredett niked az Aprilia Shiver 750. Térhálós váza, fordított első teleszkópja  és kívül vezetett rugóstagja mutatóssá teszik. A hátsó lámpát körülvevő kipufogója csak fokozza a látványt, a belőlük áramló muzsika meg igazi katarzis. Minden tekintetben megállja a kategória helyét. Jól vezethető, térhálós váza merev, az elektronikák kifogástalanul működnek rajta.

Aprilia Shiver750 teszthez!

Yamaha XSR 900

   

 A Yamaha XSR900 egy jól megalkotott niked bike.

Motorja kellemes, lágy járása, duruzsolós hangja ellenére igen erős és agilis. Alumínium váza, fordított első teleszkópja nagyon merev kanyarokban is, és könnyűvé teszi az egész gépet. Csábít a vagánykodásra, az élménymotorozásra.

Yamaha XSR900 teszthez!

Suzuki Intruder 1800

   

 A Suzuki az Intruder 1800 cruiserrel magasra tette a mércét!

Az Intruder minden tekintetben egy csodaszép és stílushű cruiser, sportmotorok teljesítményével, brutális nyomatékával. Kényelmes és jól kezelhető férfias gépezet. Óriási hengerei egyenként a legnagyobbak a széria motorok között, és egész megjelenésében, hangjában is tekintélyt dominál!

Suzuki Intruder 1800 teszthez!

Moto Guzzi V7 Racer

   

 A Moto Guzzi V7 Racer egy valódi egyéniség! Igazán temperamentumos, kemény táltos nyergében ülhetünk rajta, és mégis engedelmes, elemében van az úton, és valódi élménymotorozást nyújt a kategória szerelmeseinek. Első motornak azért kemény, de haladóknak már jól kezelhető, valódi motoros élményt ad! Aki egyszer megszereti egyedi jellegét, lélegző hörgő lüktetését, nem is akar más gépre ülni! 

Moto Guzzi V7 Racer teszthez.

Motoros Borok Útja Rallye.

   

Hihetetlen nagy kaland, nagy élmény volt az első Motoros Borok Útja. Jubileumi Vespával 45, saját motorral 10 résztvevő volt, utasokkal együtt 80 fő. Bejártuk Gyöngyös és Eger környéki borvidéket, sok fantasztikus pincét meglátogattunk ahol mindenki kedvesen megvendégelt minket, jót vetélkedtünk, barátkoztunk, csodás tájakon motoroztunk a jó kis jubileumi Vespákkal. Aztán este a szállodában, nagy bulizás közepette  alaposan kiütöttük magunkat a bórkóstolóval. És csodák még vannak, reggel mindenki szondája mégis negatívat mutatott!?-:) Volt nagy motoros felvonulás Gyöngyösön és Egerben is, betegre ettük magunkat a finom ebédekkel, vacsorákkal, aminek súlyát aztán a mérlegelésnél kellett megtippelni! Köszönet a szervezőknek a nagy élményért, köszönet a Piagio képviseletnek a sok kedves Vespáért. Jövőre is ott kell lennünk, nem lehet kihagyni!

Borok Útja képek

Vespa GTS 300

   

Vespa fogalom lett, divat lett, státuszszimbólum lett, filmekben lett főszereplő, hiszen ki ne emlékezne amint a Római vakációban Gregory Peck és Audrey Hapburn egy Vespa nyergében körözget a Colosseum körül.

Vespa GTS300 teszthez.

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

 
Facebook

Kövess minket a Facebookon is!

Motoros - Autós élet

 

 
Eseménynaptár
2018. Február
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
03
04
<<   >>
 
Hírek

Suzuki Szakmai tesztnap

I. motoros borok útja rally

 

 
Partnereink

 

 
Rendezvények
 
Óra