motortesztek
motortesztek

Rendezvények            Milyen motort vegyek?              Biztonság 

 

Új motortesztek
 
Használt motortesztek
 
Autótesztek
 

Köszöntő, kapcsolat.

 

Motoros képek

 

Vendégkönyv

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
ISUZU D-MAX

 A Lovasok.hu-nak teszteltük az ISUZU D-MAXot.

A világ egyik legnagyobb haszonjármű gyártója, az ISUZU megújította Pick-Upját. A Fábián Autókereskedő Kft. jóvoltából mindjárt le is tesztelhettük a dupla kabinos ISUZU D-MAX „L” felszereltségű változatát. Azonnal szembetűnő, hogy az 1963 óta gyártott Pick-Upnak nem egyszerű ráncfelvarrásáról van szó, hanem egy igazán tetszetős, modern formájú szép gépezetet kaptunk. Gépezet? Valóban! Bár utastere személyautós extra felszereltséget és kényelmet kínál, de közben a D-MAX egy valódi erő, illetve munkagép, ami zord időjárásban, sárban, terepen, autópályán, 1 tonnás teherrel, 3.5 tonnás vontatással minden körülmények közt megállja a helyét. Igazi gazdálkodós mindenes, nem divat pick.up! Alapváltozatunk színre fújt  hűtőráccsal és kilincsekkel ékeskedik,de a bővebb felszereltségen ( LS, LS + ) krómozott hűtőrácsok, krómozott kilincsek, tükrök díszelegnek, és rendelhető hozzá fellépő küszöb is.

Azért sírásra nem volt okunk, hisz a mi változatunk se volt teljesen „fapados”. Mind a négy ablak elektromosan kezelhető, sebesség függő szervokormány, manuális klíma, központi zár, 6 sebességes váltó, állítható kormány, blokkolásgátló (ABS) kipörgés gátló ( TCS ), menet- stabilizátor ( ESC) , vészfék asszisztens (EBA) az „L” alapban is hozzá tartozik. A bővebb felszereltségekben dizájnosabb műszerfal, digitális klíma, elektromos tükrök, Hi-Fi is található. És bizony a 9 féle színválaszték is szemet gyönyörködtető. A gyári, bőségesen rendelhető felszereléseken túl kaphatók egyéb tartozékok is. Akadt néhány különleges extra „játékszer” a mi autónkon is, így mi sem unatkoztunk. Elől egy távirányítható csörlő 4 tonna feletti teherbírással és könnyű kevlár kötéllel, vonóhorog, platónkon színre fújt zárt felépítmény és egy kihúzható rakodótálca, amire kényelmesen pakolhatjuk a lószerszámokat, nehezebb tárgyakat, raklapot, aztán lazán fél kézzel betolhatjuk a helyére.

Miután körbe csodáltuk a felszerelést, üljünk be, és induljunk. Elsőre mindjárt szembetűnő a kényelem, és az 5 személyes tágas utastér. Igazán személyautós a pilótafülke, a hátsó üléseknél is bőséges a helykínálat. A haszonjárműves feelinget a magas ülés pozíció, és a hosszabb váltókar hozza csak, amit kifejezetten élvezni lehet. A kezelőszervek jól kézre állnak, a kormány és az ülésbeállítás is kényelmes, hosszú távon is.

Magasan ülünk, a kilátásunk kifogástalan, kivéve hátrafelé, hiszen a felépítmény, és a több ablak rendesen korlátozza a hátsó kilátásunkat. Azonban ebben kárpótolnak a nagy látószögű hatalmas oldalsó tükrök. Mindennapi dolgainkat nagy kesztyűtartókba és rengeteg pakoló fiókba tudjuk elrejteni.

 A 2.5 literes, két lépcsős turbódízel motorunkat beindítva halk hagyományos dízel kopogást hallhatunk, ami aztán a gázadásra menet közben egyre jobban elhallgat. Az egyes fokozat igen rövid, hamar váltani kell, de kettestől jól húz, a 120 KW ( 163 Le)  400Nm teljesítmény bőségesen elegendően repít még lószállító utánfutóval is, vagy netán megpakolva. A 3.5 tonnás vontatási tömeg pedig a kategóriájában igazán különleges. Hatsebességes váltónk az országúton illetve autópályán is gyors haladást biztosít, alig hallható motor és menetzajjal. 1500-as fordulattól kel igazán életre a motor, aztán egyenletesen jó nyomatékkal dolgozik a turbójával együtt. A hatos fokozat valódi energiatakarékos, 100-as tempó alatt nem is érdemes felváltani. A magas építés ellenére 130 km/ h tempónál is kifogástalan az úttartása, és ha rosszak az útviszonyok, ránk szakad a hó, a jég és minden égi áldás, cseppet sem kell aggódnunk, a menet közben is bekapcsolható öszkerékhajtás 100 km/ h sebességig garantáltan az úthoz tapaszt. Rugózási komfortja is rendben van. A kátyúkon, gödrökön kellemesen áthintázik, még üresen sem pattog. Fogyasztása a méretéhez, erejéhez képest takarékos, a gyári adat szerint 8.9 a városi, 6.4 az országúti. Nekünk 7.2 volt az átlag! Üresen a fékpedál lágy simogatására is harapnak a fékek, ennél fogva terhelésnél is kifogástalanul, erőlködős taposás nélkül is jól fognak. A lószállító utánfutó ráfutófékes lökését meg se érezni.

Mindent összegezve az ISUZU D-Max egy tetszetős kivitelű, kényelmes jól használható sokoldalú Pick-Up. Országúton, autópályán, terepen, és kemény munkában, sárban, hóban, vontatásban is jól megállja a helyét. Személyautós felszereltségével, sok rendelhető extrájával, kiegészítőjével semmi kényelemről, luxusról nem kell lemondanunk, társunk lehet családi kirándulásokra is. Rendelhető kiegészítő felszereléseivel pedig valódi haszonjárműként is megállja a helyét.

Köszönet az ISUZU Fábiánnak, hogy kipróbálhattuk az ISUZU D-MAXot!

 ISUZU D-MAX műszaki adatai:

Motor: 2500 cm3-es turbódízel, soros 4 hengeres DOHC,  EURO 5

Teljesítménye: 120 KW ( 163 Le) 3600 fordulaton,   400Nm / 1400 fordulat felett

5 illetve  6 fokozatú váltó

Üzemanyag fogyasztás: Saját tapasztalat átlag: 7.2 / 100 km.

blokkolásgátló(ABS) kipörgésgátló(TCS), menet stabilizátor (ESC), vészfékaszisztens (EBA)

Tömegek: Saját 1827-2067kg  /  össz: 3000kg /  hasznos teher: 1176-1008 kg.

Vontatható tömeg: fékezetlen: 750 kg  / fékezett: 2500-3500 kg.

 

 

 

 

 

 

 

 
Facebook

Kövess minket a Facebookon is!

Motoros - Autós élet

 

 
Eseménynaptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Hírek

Suzuki Szakmai tesztnap

I. motoros borok útja rally

 

 
Partnereink

-

 

 
Rendezvények
 
Óra
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.