Suzuki SV650A
Vge van a nyrnak, de hvs szelek mg nem jrnak. gy nagy bnata sincs a motoros bartnak. Meg is van minden oka az rmre annak, aki egy SV650 nyergben lvezheti az indin nyarat.
Suzuki SV 650 kpek.
gy aztn n sem szomorkodhatok, hiszen tesztnkre 6 napig roboghattunk egy kk fehr megjult SV 650-essel. Megszerettk, s kicsit fj szvvel bcsztunk a leadsnl. Kellemesen kezelhet, sportosan knyelmes, s nagyon, nagyon nyomatkos. Gza jl adagolhat, de ha kicsit huncutkodunk, s megeresztjk, bizony kalkullni kell a 75 lerejvel, s az els kerk gaskodsval.
Suzuki SV 650 kpek.
Nagy V motoros nyomatka kategrijn felli teljestmnyt ad, s mindezt jtszi knnyedsggel. Keskenyebb lett az ptse, a trhls aclvznak nagyon j a merevsge. Ezltal knnyebb a slya is, s gy vrosban, kanyargs utakon, nagyobb trkon, de vgl is brhol nagyon kezes trsunk lehet. De kicsit el mentem az Sv trtnelmnek. Motoros bartaimat mr 1999 ta rvendezteti. Szinte azonnal megszerettk, s nem is vletlen, hogy az utakon is nagyon sokat ltni belle. Annyira j az SV, hogy hsvtkor mg a Nyuszi is ezzel furikzza a hmes tojsokat.
Suzuki SV 650 kpek.
Knny, jl kezelhet, s kategrijhoz kpest nagy teljestmnyvel remek vlaszts akr egy kicsit mr halad kezdknek is. A nagy sikerre val tekintettel a Suzuki most megjtotta, rncfelvarta ezt a sikeres tpust. Vltozott a hts lmpatest, keskenyebb lett az egsz moci, karcsbb s knyelmesebb az lsnk is, a kipufog rendszer is megjult, EURO4-eslett. Kicsit a motort is tdolgoztk, ABS rendszert s pr elektromos jtst is kaptunk. Pldul egy Suzuki Easy Startrendszert, ami annyit jelent, hogy elg csak r pttyintennk az nindt gombra, s az elektronika elvgzi az indtst. Tartja az nindtt, amg a motor beindul, s aztn figyelve a motor llapott lekapcsolja az indtt. Van mg egy Low EPM Assist rendszert is. Figyeli helyettnk a motor fordulatt kis sebessgnl, elindulsnl, s a terhelshez igaztva megemeli a fordulatszmot, ha szksges. Ezzel is meggtolva a lefulladst, rngatst. s itt egy jonnan kifejlesztett SDTV zemanyag befecskendezses rendszert is, ami hengerenknti kt pillangszeleppel optimalizlja az zemanyag fogyasztst. Mszerfala is megjult, van a szoksos kijelzkn fell fokozatjelznk, tlagos s pillanatnyi fogyasztsjelznk, hattvolsg, zemanyagszint jelzk, s a fnyer hat fokozatban llthat.
 |
Suzuki SV 650 kpek.
Szval a Suzuki mrnkei megleptek minket pr elektronikai rendszerrel, hogy lazbban lvezetesebben tudjunk az SVvel kalandozni. Az eldknek volt egy tra idomos vltozata is. A mostani megjulsnl mg csak a Naked vltozat szletett meg. De gondolom hamarosan megkapjuk, taln jvre a tra idomos vltozatot is.
sszegezve: A Suziki SV650 ’99 ta mltn sikeres a motorosok s a Nyuszi krben. Megjult vltozata egy els rnzsre is tetszets kzepes nikednek tnik. Azonban jval tbbet nyjt kategrijnl erben, dinamikban s kezessgben egyarnt.
Suzuki SV 650 kpek.
Motor tpusa
|
Ngytem, V2, hegerszg 90, folyadkhts, DOHC
|
Hengerrtartalom
|
645 cm3
|
Furat Lket
|
81.0 mm x 62.6 mm
|
Sebessgvlt
|
6-sebessges mechanikus
|
Teljestmny
|
56 kW (75 LE) / 8500 rpm
|
Nyomatk
|
64 Nm / 8100 rpm
|
Hosszsg
|
2140 mm
|
Szlessg
|
760 mm
|
Magassg
|
1090 mm
|
Tengelytv
|
1445 mm
|
Szabad magassg
|
135 mm
|
lsmagassg
|
785 mm
|
Menetksz tmeg
|
197 kg
|
Futm ell
|
Teleszkpvilla, tekercsrug, olajcsillapts
|
Futm htul
|
Kzponti rugstag, tekercsrug, olajcsillapts, llthat rug-elfes
|
Fkek ell
|
Dupla trcsa
|
Fkek htul
|
Trcsa
|
Gumiabroncs ell
|
120/70ZR17M/C (58W), tml nlkli
|
Gumiabroncs htul
|
160/60ZR17M/C (69W), tml nlkli
|
Suzuki SV 650 kpek.

|