BMW C650 Sport 
	 Most biztos pran megkveznek, de nem voltam nagy rajongja a bajor mrknak. Mit tegyek…., szeretem a mersz vonalakat, a vad s btor jtsokat, az rkorszakot idz mszerfalakat.   De amita ezek a jellemzk megjelentek a BMW mocikon, nekem is felcsillant a szemem! Nzznk csak r a C650-es nagy robogra.  A divatosan eltallt szgletes vonalak, a kategria tlagnl rvidebb tengelytv, tmrebb pts, a karcs ledes indexek, a kiss morcos lmpatestek, a tallan elhelyezett kk-fehr mrkajelvnyek, az oldaln lv „magamutogat” rugstag, az egykar htsvilla, a ketts kipufog s az ezzel jr kellemesen morcos hang…., NA igazn szemet gynyrkdtetre sikerlt. s akkor mg csak a klcsnrl beszltnk. 
	A technikai felszereltsge is igen j. Szinte a kategriban mr egyre megszokottabb, de azrt emltsre mlt: ls alatti nagy csomagtart, vilgtssal, s egyedi bvtsi lehetsggel. Hatalmas tlet ugyanis az ll helyzetben lenyithat, a hts kerk feletti rsz.  Azrt itt helyet kapott mg egy indtsgtl kapcsol is, nehogy a nyitott trrel szguldozzunk. 
	
		
			
				  | 
		 
	
 
	Ell a kormnyoszlopon kisebb kesztytartk tallhatk, ahol a bal oldalit a kormnyzr lereteszeli. Markolatfts, lsfts, aminek az utas kapcsoljt tletesen az hts ls oldalra helyeztk, hogy a csajok maguk szablyozhassk, mennyire melegtsk fel a popsijukat) Szintn nagy jts az oldaltmaszra automatikusan befog rgzt fk. s az elektronika…., a fnyt kapcsolhatjuk automatra is. Vilgosban ilyenkor a ledes nappali fnyek virtanak, de alagtban s sttedskor a ledjeink elhalvnyodnak,  automatikusan bekapcsol a tomptott vilgtsunk. Szintn tletesen, a kapcsolk nyzsijt sszevonssal korltoztk. Mit jelent ez?  Pldul az orszgti hosszfny kapcsolja egyben van a fnykrttel, az nindt gombja felfel nyomva a vszlellt gombunk, a mszerfal informciit, a napi szmllkat is egy gombbal tudjuk vezrelni. s a ftsek is egy-egy gomb tbbszri megnyomsval szablyozhatk. Persze mindezt a mszerfalon is ellenrizhetjk. 
	
		
			
				  | 
		 
	
 
	Az sszes felsorolt knyelmet lthatjuk is, az utas ftst, a motor hmrsklett, a fogyasztst, a megtett kilomtert, a hmrskletet. Szemllhetjk az id mlst…….. van hrom napi szmllnk, s egy szp nagy kerek analg sebessg mrnk, aminek hinyz kr cikkt az zemanyagmrnk egszti ki! 
	
		
			
				  | 
		 
	
 
	s emltsk meg a szinte mr szrinak szmt ABS, s kiprgs ASR /gtlt. Na……. itt egy nagy llegzet!!!!!   kicsit magamba fojtom a dhngst! Ugyanis a kiprgs gtl elektronikval a fagyi rendesen visszanyal……...  A bajorok elrontottk a fktelen lvezetem, hiszen az tl rzkenyen szablyoz az ASR. A j minsg kicsit emelkeds murvs utcnkban egy knlds a hazamenetel. De mg ez is elmenne….. Amikor nagy gz a forgalomban hagyott cserben……, s nem volt velem az er!!!!  Az igen becsletes 60 ler teljestmnye egy pillanat alatt kdd vlt a bekt t emelkedjn amgy alig szreveheten kicsit rzs eselvezet rcs miatt. Vagy inkbb a tl szablyz elektroniknk miatt. Tapasztalt motoros bartaim tudjk milyen az, mikor emelkedrl kifordulva lendletre szmtva bedntnk a kanyarba, hzzuk a gzt a besorolshoz, jnnek az autk, s a motor elkezd dadogni. …….. Nem fnyezem magam, de csak a rutinom mentett meg az eldlstl (bukstl). Mindenkpp j lenne, ha a BMW kijavtan ezt a „kiss” balesetveszlyes hibt. 
	grem, a motor leadsnl szlok errl! Szemly szerint amgy sem vagyok hve a sok elektronikus szablyznak. Vagy inkbb azt mondanm, adjk meg a lehetsget a kikapcsolsukra. Lassan feln egy motoros generci, akik soha nem tudjk meg micsudi lvezet fvn vagy dlutakon farolgatni, kiprgetni a kereket, cssztatni, sodrzni. s ha vletlenl majd a forgalomban megcssznak, a korriglsok jjjenek rutinosan, ne a bukshoz vezet tehetetlen riadalom! No, az ASR kiveszsvel el is mondtam az sszes hibjt a C650-esnek! Br a mi sport vltozatunk valamivel karcsbb a GT-nl, de mg gy is hatalmas, knyelmes lseket kaptunk. Utasunk is szinte fotelon l. Kiss langalta, 187 centis termetemmel n is jl el tudtam helyezkedni. Ha az lsen elre cssztam bizonytalan lett a kanyarvtel, de knyelmesen kzpen lve, lbaimat a ferde terepnire kinyjtva, katarzisos kanyarok kvetkeztek. s ebben bizony nem mindegyik konkurens gpezet jeleskedik! Az egyenesek precz futst mr nem is emltem, hiszen ezek a nagy robik a hossz tengelytvjukkal egyszeren nem tudnak hibzni az egyenes futsban. Autplya temp fltt sincs kivetnival. A szlvdettsgnk is j, csak sajna a mi sport vltozatunknak kzi szlvd llts jutott, ami csak ll helyzetben, alapos csuklmozdulatokkal lehetsges. Ereje felpakolva, kt szemllyel is habozs nlkl gyri az emelkedket. Kipufogja azonban elg alacsonyan van, a jrdzst, s a fekvrendrket kerlni kell vele. 
	alapra: 3.748.000- 
	 BMW C650 Sport kpek. 
	BMW 650 sport adatai: A Motor 
	Hengerrtartalom cm3 647 
	Legnagyobb teljesitmeny kW/LE 44/60 fordulatszmnl min–1 7500 
	Legnagyobb forgatonyomatk Nm 63  fordulatszmnl min–1 6000 
	Vz htses, soros, kthengeres, ngytem motor, hengerenknt 
	Szelepvezrls ket fellfekv vezrmtengely (DOHC) 
	Szelepek szma hengerenknt 4 
	Tengelykapcsol Radilis rpslyos 
	Sebessgvlt Fokozatmentes, szjas (CVT) 
	Primer tttel 1,06 Hajts Olajfrdben fut lnc Vgtttel 3,28 
	Mretek es tmegek 
	Teljes hosszsg mm 2180 2235 
	Teljes szlessg visszapillant tkrkkel/tkrk nlkl mm 877/775 916/805 
	lsmagassg mm 800 (szria) 780 (extra) 
	Menetksz sajt tmeg (DIN) kg 249 261 
	Megengedett ssztmeg kg 445 445 
	zemanyagtartly trfogata l 15,5 
	Tartalk l 3,0 
	zemanyag-fogyaszts 100 kilomterenknt (WMTC) l 4,6 
	Gyorsuls: 0 - 100 km/h s 7,1 7,5 
	Legnagyobb sebessg km/h 180 
	 Az Extrafelszerelsek 
	• Riasztberendezs 
	• Teljestmnykorltozs (35 kW / 48 LE) 
	Extrafelszerels-csomagok 
	Highline csomag (C 650 Sport): 
	• Markolatfts 
	• lsfts 
	• Gumiabroncs levegnyoms-ellenrz (RDC) 
	• LED-technikj nappali menetfny 
	• LED-technikj irnyjelzk 
	Highline csomag (C 650 GT): 
	• Markolatfts 
	• lsfts 
	• Gumiabroncs levegnyoms-ellenrz (RDC) 
	Biztonsgi csomag (C 650 GT): 
	• Nappali menetfny 
	• Holttr-figyel (SVA - Side View Assist) 
	 BMW C650 Sport kpek. 
	  
	BMW C650 Sport kpek 
 |