motortesztek
motortesztek

Rendezvények            Milyen motort vegyek?              Biztonság 

 

Új motortesztek
 
Használt motortesztek
 
Autótesztek
 

Köszöntő, kapcsolat.

 

Motoros képek

 

Vendégkönyv

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Suzuki Address 110, a városi Lóti-Futi.

Új modell került a Suzuki robogó kínálati tárházába. A Magyar Suzuki ZRT. felajánlására tüstént le is teszteltük a kicsikét.

Address110 egy 113 köbcentis kényelmes és fürge robogó.

               

Tetszetős a kivitele, szemünk bármerre pásztázhat a szerkezeti elemeken, jó minőségű kidolgozásokat láthatunk. Az elején szinte minden modern dizájnelemet megtalálunk: az átlátszó csillogó lámpaburákat, a szögletes sarkokat.

           

És ha a hátsó lámpafertályra vetjük tekintetünk, ott is határozottan csinos vonalak köszönnek ránk.

Hogy a lámpája robogó létére a kormánnyal együtt mozog és “bepillant” a kanyarokba, hát az rendkívül megörvendeztetettt., Életrekeltését önindító segíti, de ha az aksiból elszállt minden szufla, semmi pánik, segítségünkre van egy berugókar is az indításban. Rövid tengelytávja ellenére egészen jó az úttartása, határozottan semleges a kanyarokban, és még a maximális 100 kilométeres sebességénél is remekül irányítható. Nem volt pánik egy 60 kilométeres távolságnál sem. 36 fokos remegő levegőben is jól tartotta a 80-85 kilométerórás sebességet. Persze egy ilyen gépezetnek nem a hosszú száguldás a valódi hivatása. Igazán a városi forgalomban és a környékbeli rövidebb távokon érzi jól magát. Erőelosztása meglepően jó. Megriadtam  néhány emelkedőnél, no majd verejtékezve fogok mellette futni, de igazán lazán, erőlködés nélkül felhúzott rajta. A Hűvösvölgyi úton felfelé is keményen 85-tel döngetett………volna, izé, ha lakott területen lehetne 50 fölött menni. CTV automata váltójával, fokozatok nélkül jó nyomatékelosztással tép a kicsike. Kezelhetősége könnyű, hiszen csak a gázt kell húzni, és az önsúlya, ahh…. 97 kiló! Olyan érzés, ha az ember eltévedt a forgalomban, csak felemeli, és átugrik vele a másik sávba. Kényelmes az üléspozíciója, magasan ülve remekül áttekinthetjük a forgalmat. A gyári tükrök nagy látószögűek, mindent láthatunk, ami körülöttünk történik, és szinte semmi holttere nincs. Elöl tárcsafék, hátul dobfék fogja meg a lendületet, és teljes terhelésnél is igen harapós, jól adagolható mindkettő.

Volt „szerencsénk” sűrű esőben is megtapasztalni jóindulatát, precíz kezelhetőségét. És a jól kialakított lábtartó „padlója” szárazon tartotta a lábunkat a felverődő víztől is. Ülése kellemes és nagy felületű, két személy számára is elfogadható a komfortja. Használójának egész napos vezetés után sincs derékfájása, nyakzsibbadása, kézbizsergése. Apropó kézbizsergés: befecskendezős motorja finoman surran, szinte alig rezeg a kormánya. Motorja nem túl hangos, és mégis elég karakteres a hangja. Alapáron is jó felszereltséget kapunk. A kormányoszlopon két kézreálló kis ”zseb” van, ami jól jön a szomjoltó üdítőnek ebben a melegben, és van helye a napszemcsinek, meg a lámpánál adományozható aprónak is.

Az ülés alatti, kellemesen pakolható csomagtartó szolgálja holmink eltüntetését, ami ötletesen a gyújtáskapcsolóról nyitható, ide egy sisak és még pár apróság is elfér. Itt van a tank nyílása is, így frappánsan egy kapcsolóval minden zárás meg van oldva.

Tetszetős pakoló doboz és az ülés alatti csomagtartó plüss kárpitja is külön vásárolható tartozékok. Csinosíthatjuk még sportos matricával, szélvédővel, és kézvédővel is mocinkat. A gyújtáskapcsoló nyílását le tudjuk zárni a kulcson lévő pöcökkel. Mondjuk a függőleges kapcsoló max. akkora viharban ázhatna be, ami már a kis „vasunkat” is reptetésre kényszerítené, de jópofa kis játék ez a retesz. Ha lejtőn parkolunk, egy kar bekattintásával rögzíteni tudjuk a hátsó féket.  Oldaltámaszunk biztonsági kapcsolója a motort is leállítja, de kaptunk még egy közép állványt is. 14 colos kerekei a kategóriájában nagynak számítanak, bátran hárítja a kátyúk és fekvőrendőrök akadályait.

Műszerei egyszerűek, de minden információ megtalálható rajtuk. Mondjuk itt hiányoltam egy napi számlálót.

És az üzemanyagmérő műszer is rám ijesztett…. Néztem, csak úgy bámultam a mutatót, mely szerint 150 kilométer után eltűnt az üzemanyag háromnegyede? Na gyerünk gyorsan tankolni, és lám, alig bírtam belepréselni 2 litert a tankjába. Ami azt jelenti, hogy rendesen a gyári adat alatt fogyasztott: 150 kilóméterre 2 litert, pedig dolgoztattam rendesen!! Határozottan gazdaságos kis jószág, de a nálam tesztelt robogónál mindjárt kiderült, hogy alaposan csalóka az üzemanyagjelző műszere. Lehet, csak a mi mocinkon hibás, majd rákérdezünk a szervizben.

Összegezve az Address 110 egy mindennapi munkába járós, szaladgálós, futárkodós, bevásárlós, strandra kiruccanós kellemes és gazdaságos partner. Városban, és a közeli kisebb távokon megbízható és tetszetős, gyors közlekedési eszköz. Két személynek is kényelmes. Elgurulhatunk vele a nagyobb gyermekért, a párunkért is. Mindezt 2 liter alatti fogyasztással! És mennyire így van. A saját BIG800-asommal ugyanez az egész napos lóti-futi estére emberesen elfáraszt, 5.5-ös átlagfogyasztással. Míg a kis Addressel észre sem vettem, és este még kicsit kalandozni is volt vele kedvem.

Alapára: 648.000-

Suzuki Address 110 műszaki adatai:

Motor: 113 cm3-es befecskendezős SOHC vezérlésű 4 ütemű turbó léghűtéses egyhengeres,

sűrítése 9.4, gyújtása elektronikus tranzisztoros.

Váltó: CTV fokozatmentes automata.

Indítás: Önindító és berugókar.

Maximális sebessége saját mérés alapján egyenes úton 85 kilós én terhelésemmel: 100 km/ óra.

üzemanyagfogyasztás: gyári adat: 2 liter/ 100 km.  Saját tapasztalat 2 liter / 150 km.

Üzemanyag tartály 5.2 liter. Ami az én fogyasztásom alapján kb. 350 kilométer menetre elegendő.

Elöl jól adagolható tárcsafék, hátul dobfék.

Önsúly: 97 kg. Kerekek elöl: 80/90/ 14  M/C, Hátul: 90/ 90/14 M/C. tengelytáv: 1260 mm.

Köszönjük a Magyar Suzuki ZRT-nek, hogy kipróbálhattuk újdonságát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Facebook

Kövess minket a Facebookon is!

Motoros - Autós élet

 

 
Eseménynaptár
2018. Február
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
03
04
<<   >>
 
Hírek

Suzuki Szakmai tesztnap

I. motoros borok útja rally

 

 
Partnereink

 

 
Rendezvények
 
Óra