Yamaha roadshow

Prbld ki az j Yamahkat!
Yamaha RoadShow egsz nyron az orszgban.
A Trkblinti Yamaha Harmati szalonnl mi mr a lovak kz csaptunk.
Elsnek mindjrt megemltenm a kedves vendgltst. Behttt dtk, alkoholmentes srk, kv, zsros kenyr, s ebdre isteni gulysleves sznestette a motorozsunkat. Sajnos az Abarthot nem tudtuk kiprblni, mert a vge fel beleszlt a termszet, s az es elmosta a Cabri Abarth tesztelst.
Yamahk nvekv sorrendben.
Nvekv sorrendben.
Itt a „legkisebb” az MT07-es Tracer volt.

Egy nagyon kellemes jl kezelhet trs niked. 2 hengeres 700 cm3 motorjval 75 lers teljestmnye bven elegend egy finom motorozshoz, de azrt ha a nagy gyorsulsban le is maradt a nagyobb MT-tl, hamar felzrkztam vele. Knyelmes, knny, s nagyon kezes. Kezdeti haladknak lvezetes motorozst nyjt, j vlaszts a belp trs kategriban.
XSR 900.

Egy mutats Bobberes Cafe raceres niked, h…. ezek a kategrizlsok kimertik szkincsemet. Tavaly mr volt szerencsnk tesztelni hosszabb tvon is. jra felelevenedtek a fantasztikus lmnyek, mikor rltem. Kezdknek nem ajnlom, mert 3 hengeres 850 cm3 soros motorja nagyon nyomatkos, s 115 lereje a viszonylag magas s knny 195 kils XSR-t szinte llandan a levegben tartja, ha igazn meghzzuk a gzt. Ettl aztn avatott kezekben igazi lmnymotorr vlik, aki tudja az els - hts kerkreptetseket kezelni, valdi katarzis vele motorozni! De ettl elg kezes is tud lenni, kellemes poroszklst, a szolidabb motorozst is igen jl tri. Retro klseje, apr dszelemei meg szvet dobogtatk!
MT 09 Fazer.
A Fezer! Nem maradhatott ki a megjulsbl, hiszen aki ismeri a Yamahkat, tudja, hogy a Frezer egy jl bevlt nagyon npszer kzepes tramotor. Trsra hangolt soros 900-as 4 hengeres motorja j nyomatkkal hz kisebb fordulatokon is. Szlvdelme, knyelme, finom jrsa hosszabb utakra hsges trss teszi.

MT 09.
Egy valdi Power Bike. Mr klsejben is hozza a vadsgot. Szrke festse, nagy srga felnijei, mlyre helyezett morcos ikerlmpja nagyon ltvnyos, ers s vad dizjnt adnak. Mrethez 115 lerejhez kpest akrcsak az XSR, arnyosan knny. gy jl motorozhat, de ha rcsavarunk a gzmarkolatra, kapaszkodnunk kell a 3 hengeres 850 cm3 motorbl felszabadul vad csikk kitrse kzben. Szlvdelme nem sok, autplya temp fltt mr a tankra kell hajolni. De ezzel semmi baj, hiszen nem tramotor! Egy igazi vrosi vagny, ahol megjelenik, tekintet nem tudja elkerlni!
MT10.

Mr a nagygyk kategrijba tartozik. 4 hengeres, 998 kbcentivel kisebb testvrhez mltan az MT10 is nagyon ltvnyos s vad formt kapott, mintha a Mad Maxbl jtt volna. A rokonsg tagadhatatlan. Szrke- fekete sznezse, kk felnijei lttn „Azannya” kilts jn egybl a gondolatunkba. Csakis tapasztaltabb motorosoknak ajnlom, mrethez s 160 lerejhez kpest 210 kils tmege j lers-sly arnyt ad a reptetshez. Ha belendl csak a bdletes ert rezzk, ami iszonyat tempban tolja elre a gpet, s kemny kapaszkodsra knyszert. Akrcsak az MT 09.-nl, a tekinteteket is magra vonja.
FJR 1300.

Egy valdi tra haj. Kellemesen s maximlis knyelemben ringat az orszgt vgtelen tengern. Hatalmas, elektromosan llthat szlvdje a menetszelet teljesen kizrja. lvezet hossz tvon is ahogy egy igazi tramotorhoz illik. Nagy nyomatka, 1300 kbcenti 146 lers ereje nem hagyta az MT 09-10 eseket elhzni. Szeld ellenflknt ott gyorsult mellettk egy pillanatnyi elnyt sem hagyva. De erdemonstrcija ellenre tramotorhoz illenden mltsgos s szeld is tud lenni. Nagy sebessgnl is j szlvdelme, knyelmes lsei, zrhat pakolrekeszei is utazsunk knyelmt szolgljk.
Ksznet a Yamahnak a meghvsrt, a vendgltsrt, s az lmny ds naprt.

|