Suzuki V-Strom 650
A V-Strom 650 egyik legkapósabb gépezet kis hazánkban. Az egykor szintén népszerű DR sorozatott hivatott leváltani, ami nem teljesen sikerült, hiszen kicsit más stílust képvisel a V-Strom. Középkategóriában egy hihetetlen jó teljesítményű elnyűhetetlen kényelmes gépezetet kapunk! Nem csoda hát, hogy nem csak a motorosok körében áll az élen, hanem az eladási statisztikában is. Így aztán türelmetlenül vártam, hogy tesztüzemben ki is próbálhassuk. Ezek után el is bujkálnék szégyenemben, ha negatív lenne a tapasztalatom.
V-Strom 650 Képek
Pedig az első pillanatokban csalódás volt. Az Ezres próbája és külleme alapján egy túraendúróra számítottam. Hát bizony nem, és ez volt a kis csodálkozásom. De egy igazi tesztelőnek nem lehetnek magánvéleményes elvárásai, és hagyjuk ezeket az endúrós előítéleteket. Pattanjunk rá újra. És így mindjárt másabb, a V-Strom 650 egy igazi túragép, némi halvány endúrós beütéssel. Az üléshelyzete túrásan kényelmes, egyenes testtartással ülünk, mint egy trónuson. Kormánypozíciója, lábtartóhelyzetei szintén túrásak. Magassága, nagy rugóútjai hoznak némi endúrós stílust, ami csakis pozitívvá teheti az összképet. Főleg amikor kátyús, nyomvályas utakon poroszkálunk, bizony nagyon jól jönnek a nagy rugó utak. És amint ezt kitárgyaltam magamban máris elégedett mosolyra szélesedett a szám, önkéntelenül is bólogatva elismertem a V-Strom 650 valóban méltó sikerére.
V-Strom 650 Képek
A 650 cm3 motorja 71 lóerővel = 53 KW , 62 Nm / 6500 nyomatékkal felülmutat kategóriáján. Majdnem 200 körüli végsebességével, kategóriáján felüli erejével, két személlyel, csomagokkal is alkalmas hosszabb túrákra. Alapban is jól pakolható és a nyeregtáskámat is örömmel befogadta. De túrázáshoz rengeteg kiegészítőt kaphatunk még hozzá. Szélvédelme szuper, állítható a szélvédő magassága. Kis és nagy tempónál pozitívan viselkedik még nagy ellenszélben is. Kifejezetten élvezetesek a kanyargós hegyi szerpentinek. És bizony 216 kilós súlya is nagy előnye a nagyobb túraendurókkal szemben. Endúrós kinézete ellenére ülésmagassága is inkább túrás, így a rövidebb lábú, alacsonyabb motoros társainknak sem kell pipisgetniük a piros lámpánál. Városi közlekedésben is megállja a helyét, könnyedén szlalomozik az autók közt. Ár érték aránya igen jó, 2.499.000 forintért nem nagyon kapunk ilyen jó mocit! És a DR BIGtől örökölt kacsacsőr is nagyon jól áll neki!
V-Strom 650 Képek
Sajna a lábtartók és a középtámasz körül van némi csúnyaság a kidolgozásban. Mint ezres nagytestvére, a 650-es is megkapott minden elektronikai szabályzós finomságot, Low RPM Asist fordulatszabályzót, Easy Start System elektronikus indítási rendszer, ABS, több üzemmódban állítható kipörgésgátló.
Suzuki V-Strom650 műszaki adatai:
Motor: 2 hengeres 645 cm3 vízhűtéses V motor.
Tömege: 216 kg.
Ülés magasság: 830 mm
Váltó: 6 fokozatú manuális.
Teljesítmény: 71 LE – 53 KW
Nyomaték: 62 Nm /6500.
Ára : 2.499.000 forint.
V-Strom 650 Képek
Összegezve: A V-strom 650 méltó a híréhez. Valóban egy jó teljesítményű, kényelmes könnyű mindenes túrás jellegű motor! V motorja nyomatékos, garantálja a két személlyel is a kellő dinamikus haladást!
Suzuki V-Strom650 műszaki adatai:
Motor: 2 hengeres 645 cm3 vízhűtéses V motor.
Tömege: 216 kg.
Ülés magasság: 830 mm
Váltó: 6 fokozatú manuális.
Teljesítmény: 71 LE – 53 KW
Nyomaték: 62 Nm /6500.
Ára : 2.499.000 forint.
V-Strom 650 Képek
|